Faceți căutări pe acest blog

vineri, 1 noiembrie 2013

Aparatul auditiv de la teleshopping

    M-am gandit sa ii fac bunicului meu un cadou si nestiind ce m-am orientat catre produsele de la teleshopping. Stiam ca isi dorea de mult un dispozitiv de zugravit gen paint zoom dar avea mai mare nevoie de un aparat auditiv....si vazut reclama la tv am cautat repede pe internet bineintelessi l-am gasit cam la jumatate de pret. L-am comandat, am primit si unul gratis fiind oferta cum este de obicei la astfel de produse. Fiind foarte curios l-am incercat si eu si surprizaaa....desi nu ma asteptam aparatul functiona excelent. Bunicul a fost foarte multumit de acest cyber sonic, parca asa se numea. Cel mai important lucru este ca am platit pe el cam 20% din pretul unuia profesional. Chiar a meritat incestitia in conditiile in care am primit si 2 aparate. Deci adaugam un plus pentru acest produs.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu