Faceți căutări pe acest blog

joi, 15 noiembrie 2012

Centura pentru abdomen Ab Tronic X2

Electrostimularea reprezita defapt aplicare unor stimuli electrici asupra fibrelor musculare obligandu-le pe acestea sa se contacte, initial aceasta tehnologie fiind folosita in fizioterapie si pentru recuperarea pacientilor cu probleme musculare. Folosindu-se de aceasta tehnologie aparatul Ab Tronic X2 va ajuta sa lucrati grupele musculare dorite fara sa depuneti efort fizic si fara sa va deplasati la salile de sport. Acesta ajuta la tonifierea si la dezvoltarea musculaturii in zonele dorite si implicit la arderea grasimilor pe zonele in care acesta este aplicat, in timp ce dumneavoastra puteti practica alte activitati. Ab tronic X2 poate fi purtat oricand si oriunde putand fi aplicat si sub imbracaminte in timp ce va aflati la locul de munca sau acasa in fata televizorului, acest dispozitiv ajutandu-va sa eliminati stratul de grasime si sa va tonifiati musculatura in cel mai scurt timp. Dispozitivul Ab Tronic X2 poate fi folosit pentru toate grupele de muschi, nu doar cei abdominali el putand fi aplicat in orice zona a corpului. Acesta are mai multe niveluri de intensitate si programe cu care puteti lucra.

Un comentariu:

  1. folosesc abtronic x2 si este extrem de bun!DOAR CA TREBUIE SA CITESTI INSTRUCTIUNILE!.Foloseste intotdeauna gelul pe baza de apa,strange centura foarte tare si pune programul pe nivelul 10...:)nu zic acum ca iti ia grasimile ca eu nu sunt grasa...doar am vrut sa mi fac muchi si chiar merge ... imi trimite impulsuri in muschi...am avut chiar si febra musculara...am facut chiar si atletism 2 ani...pentru sport iti trebuie timp si sanatate...eu mi-am luxat piciorul si nu am mai putut continua:)

    RăspundețiȘtergere