Faceți căutări pe acest blog

joi, 15 noiembrie 2012

Cum si cand purtam Kosmodisk

Cele doua dispozitive kosmodisk (cel pentru coloana si cel pentru zona lombara) se pot purta oriunde, in casa cand stati in fata televizorului sau afara cand aveti diferite activitati in aer  liber. Dispozitivul este facut dintr-un material special, se poate aplica foarte usor, marimea acestuia fiind universala si foarte usor de ajustat in functie de dimensiunea fiecarei persoane direct pe piele sau peste tricou. Efectul kosmodisk se poate face simtit in doar cateva ore sau in 3-4 saptamani in functie de fiecare afectiune sau persoana in parte. Pentru rezultate mai bune puteti purta kosmodisk in timpul activitatilor dumneavoastra zilnice sau in timpul diferitelor actvivitati sportive. Impreuna cu kosmodisk classic set veti primi si o brosura cu exerxcitii benefice pentru coloana vertebrala si zona lombara.

2 comentarii:

  1. Eram destul de sceptica acum 2 luni cand l-am comandat si nu stiam prea multe despre acest kosmodisk dar la insistentele mamei mele l-am comandat si se pare ca am facut o treaba buna, spre surprinderea mea kosmodisk-ul chiar si-a facut efectul si i-a redus semnificativ durerea de spate mamei mele in varsta de 55 de ani.

    RăspundețiȘtergere
  2. Si eu folosesc kosmodisk si sunt foarte multimita de acest produs , l-am achizitionat de pe unde site din Romania . Va recomand cu toata increderea , folosesc kosmodisk de peste 8 luni si sunt multumita de el .

    RăspundețiȘtergere